موتور برق 1 کیلو وات ایمر مدل LT1200B آتورشاپ

موتور برق بنزینی کوچک دنیز، موتور برق تک فاز بنزینی با خروجی AC , خروجی 12 ولت DC وسیم پیچ مس از توان 1.4 کیلووات تا  10 کیلووات در بازار موجود است. موتور برق بنزینی دنیز، سری جدید موتور برق  ZSP دنیز را تولید نموده است. که هر خریدرای با هر نوع بودجه ای توانایی خرید این مدل موتور برق ارزان را دارند. موتور برق هواسدان 9000، موتور برق بنزینی سه فاز، تک فاز با سیم یپچی صد در صد مس می باشد.

موتور برق
موتور برق

برای اطلاع از قیمت موتور برق تک فاز بنزینی و موتور برق تک فاز با کارشناسان شرکت آبادیزل در تماس باشید. برای خرید موتوربرق مناسب می توانید ژنراتور برق های تولیدی برندهای معتبر مانند هوندا، هیوندای، رونیکس، لانسین، نویگیتور و … را باهم مقایسه کرده و به صورت آنلاین در فروشگاه اینترنتی نید صنعت ثبت سفارش نمایید.

تخمین توان موتور برق

در هنگام خرید موتور برق، میزان سوخت مورد نیاز برای کارکرد دستگاه در دفترچه راهنما و روی بدنه آن حک شده‌است.

  • باید در نظر داشت موتوربرق های گازوییلی نسبت به موتورهای بنزینی راندمان بالاتری در تبدیل سوخت به انرژی دارند.
  • تنظیم و راه اندازی ساختار موتور برق به کمک پنل کنترل انجام می‌شود.
  • از نظر قیمت، زغال سنگ تنها سوختی است که از آن ارزان تر است.یکی از بزرگترین معایب استفاده از زغال سنگ این است که منبعی کثیف برای سوخت می باشد.

برای استفاده در مسافرت و کمپ های تفریحی نیز با نوع دیگری از موتور برق مواجه ایم که کیفی نام دارد.

موتور برق اینورتردار 1/2 کیلو وات مدل HG1272

ظاهر زیبا، کیفیت رضایت بخش و کاربردی بودن موتور برق های لانسین سبب استفاده از این ژنراتورها در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا گردیده است. نوع سوخت و دسترسی به آن از جمله مواردی است که باید هنگام خرید موتور برق توجه کرد.

این نوع به خاطر گازسوز بودن و حذف بنزین باعث طول عمر محصول نسبت به نوع بنزینی شده است. جهت مطالعه در مورد موتوربرق های گازسوز به قسمت مقالات وبسایت گریم پاور مراجعه نمایید. موتور برق های واکسون در سه سری ببزینی، دیزلی و اینورتری تولید و در رنج توان 0.8 کیلووات الی 8 کیلووات با سیم پیچ تمام مس به بازار عرضه می شود. برای اینکه موتور برقی سالم داشته باشید و طول عمر دستگاه شما بیشتر شود باید به نکاتی توجه کنید که چند تا از مهم ترین آنها را در ادامه می‌بینید.

موتور برق هواسدان 4 کیلو وات سایلنت بنزینی H4500iE استارتی ا موتوربرق 4500iE سایلنت 4 کیلو وات هواسدان

نوع موتور برق از جمله موتور برق بنزینی، گازوئیلی و گازسوز از تأثیرگذارترین عوامل است. ژنراتورهای دیزلی به دلیل توان و مشخصات فنی بالا، معمولاً بالاترین قیمت خرید موتور برق را دارند.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما