فروش آنلاین پمپ های آبرسانی تحت فشار خانگی لئو تهویه

با اینکه پمپ‌های هیدرولیکی در دسته دستگا‌ه­ های بادوام قرار دارند و به‌ندرت به مشکل خاصی برمی‌خورند، باید در انتخاب خود دقت کنید. به‌عنوان‌ مثال اگر سیالات عبوری از پمپ حاوی ریز جامداتی مانند شن و ماسه هستند، نباید از پمپ هیدرولیک دنده‌ای استفاده کنید وگرنه به موتور پمپ آسیب خواهد رسید.

پمپ آب

در این حالت باید حتما مخزن و پمپ را متناسب هم انتخاب کنید تا با وجود ارتفاع مناسب، مخزن بتواند به کمک پمپ به خوبی آب‌گیری کند. همچنین برای نصب پمپ در ارتفاع، از اتصال درست شیرها و لوله‌ها مطمئن شوید. ۳) مخزن آب هنگام ذخیره و آب‌گیری دچار افزایش وزن چندین برابری می‌شود. بنابراین باید در محلی قرار بگیرد که از نظر ایمنی، استحکام داشته باشد.

معمولا لوله کشی‌هایی که دارای پیچ و خم‌های بیشتری هستند و از زانویی بیشتر برای اتصال لوله‌ها استفاده کرده‌‌اند فشار آب کاهش پیدا می‌کند در نتیجه موتور باید با قدرت بیشتری آب را منتقل می‌کند که باعث صدای پمپ می‌شود. احتمالاً صنعتگران یک بار در هر چند سال (شاید بیش از ده سال) برای خرید پمپ آب اقدام می‌کنند؛ بنابراین تجربه زیادی در خرید این محصول ندارند و شاید حتی برای کاربردهای مختلف به پمپ نیاز داشته باشند. به همین دلیل بهتر است پیش از خرید پمپ آب صنعتی، با افرادی متخصص در این زمینه مشورت کنید.

این شرکت به‌منظور افزایش سطح کیفی تجهیزات، از ماشین‌آلات و فناوری روز دنیا برای تولید پمپ‌های متنوع، و قطعات و تجهیزات آن بهره می‌برد.

به همراه مشاوره تخصصی خرید، به پشتوانه چندین دهه تجربه آبیاران در اختیار شما قرار گرفته است. شاید در نگاه اول انتخاب یک پمپ آب خانگی مناسب برای ساختمان های مسکونی نظیر آپارتمان، ویلا و… با مشخصه های استاندارد اندکی سخت باشد. اما بر اساس نظریه طراحان و سازندگان این سیستم، بهترین و ساده ترین روش انتخاب این است که دو مؤلفه مهم نظیر فشار پمپ آب و بازدهی پمپ آب در نظر گرفته شود.

  • اندازه های پمپ آب از کوچک مانند مصارف پزشکی تولید شده است تا سایز های بزرگ که در مصارف صنعتی استفاده میشود.
  • این نوع پمپ ها همانطور که از نامش مشخص است برای کارکردن باید کامل در آب باشند.
  • پروانه شروع به چرخیدن کرده و با توجه به شکل و زاویه هر پره از پروانه و چرخش مداوم آن، حجم آب به سمت محل خروج، پمپ می شود.
  • در ساختمان سه طبقه که در هر طبقه 3 واحد باشد از پمپ آب خانگی دو اسب دو پروانه با منبع تحت فشار 60 یا 80 لیتری استفاده می شود.

این امر علاوه بر اختلال در تامین فشار آب کافی، با کم کردن عمر پمپ هزینه ها را دو چندان خواهد نمود.

این قطعه که عضوی از اتصالات پمپ بوده سبب جلوگیری از بازگشت آب به شبکه لوله کشی می‌شود. عملکرد این قطعه به این صورت است که بین پمپ و شبکه لوله کشی قرار می‌گیرد و هنگام قطع شدن برق با بسته شدن، مانع بازگشت آب پمپ به لوله کشی می‌شود. در صورت عدم اتصال شیر خودکار و قطع شدن جریان برق، آب ذخیره شده به شبکه لوله کشی تخلیه می‌شود. برای نصب پمپ، سطحی صاف و تراز شده و ایمن انتخاب کنید و دقت داشته باشید که وجود سنگ‌های ریز در زیر پمپ باعث ایجاد مشکل می‌شود، زیرا با حرکات پمپ ممکن است در عملکرد آن اختلال به وجود بیاید.

فشار آب در ساختمان های چهار طبقه و بیشتر معمولاً دچار مشکل می شود. چراکه ارتفاع افزایش پیدا می‌کند و فشار آب در حالت عادی به حدی نیست که بتواند به طبقه چهارم برسد.

خرید پمپ سیرکولاتور خطی جهت گردش آب گرم

پمپ آب ابزاری مکانیکی برای جابه‌جای سیالات به ارتفاعات مختلف است. در واقع پمپ آب برای حرکت، انرژی خود را از یک منبع خارجی مانند الکتروموتور دریافت و به سیال منتقل می‌نماید. مجموعه دماتجهیز جهت سهولت خرید شما مشتریان عزیز، امکان فروش اقساطی را فراهم نموده است.

برای نصب پمپ آب ساختمان خود با مشاورین شرکت تلمبه موتور غرب می توانید در ارتباط باشید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله های راهنمای خرید پمپ آب خانگی و راهنمای انتخاب پمپ آب کشاورزی را مطالعه بفرمایید. پیش از نصب نهایی پمپ آب، عاقلانه‌ترین کار این است که با راهنمای انتخاب و خرید پمپ آب آشنایی کامل پیدا کنید.

در پمپ‌ های دینامیکی انرژی الکتریکی تبدیل به انرژی مکانیکی می شود و این انرژی فشار آب را افزایش می دهد.

برای استفاده کردن از کلید اتوماتیک در نصب پمپ های آب ساختمانی باید به میزان و دفعات استفاده از شیرهای آب ساختمان و باز و بسته شدن آنها توجه نمایید. دلیل این مسئله نیز آن است که با هر مرتبه باز و بسته شدن شیرهای آب ساختمان، کلید اتوماتیک پمپ نیز شروع به کار می کند.

در این نوع پمپ‌ها یک پره متحرک دورانی، انرژی جنبشی را به فشار یا سرعت تبدیل می‌کند. پمپ روغن داغ پمپیران جهت انتقال سیالات با دمای بالا استفاده می‌شود و در صنایع مختلف شیمیایی، دارویی، غذایی، فولاد، صنایع نساجی، چرم و کاغذ کاربرد دارد.

بنابراین پمپی که دارای سیم پیچ مسی باشد نسبت به سیم پیچ آلومینیومی سنگین تر است. پمپ هایی که از سیم پیچ مس ، شفت استیل و پروانه برنجی ساخته شده کیفیت و کارایی بالایی دارند.

پمپ شناور چند طبقه با محرک الکتریکی، مجموعه ای از یک پمپ گریز از مرکز عمودی و موتور الکتریکی است به طور مستقیم با موتور الکتریکی شناور کوپله می شود. الکترو پمپ های شناور مخصوص نصب عمودی هستند ولی در مواردی بسته به تعداد طبقات و اندازه موتور، می تواند به صورت افقی یا مایل نیز نصب شود. محفظه مکش که بین موتور و پمپ است توسط صافی مکش، پمپ را در مقابل ذرات جامد معلق در آب حفاظت می کند. موتور آب یا موتور پمپ با استفاده از سوخت بنزین یا گازوئیل، مشکل عدم دسترسی به برق را حل کرده است.

از این رو برای افزایش فشار در ساختمان‌های چهار طبقه که در هر طبقه یک واحد وجود دارد، می‌توان از پمپ آب جتی با توان یک اسب استفاده کرد.

در مرحله بعدی باید به فکر خرید پمپ متناسب با ظرفیت مخزن و اتصالات آن باشید. البته که گاهی مشاهده شده پمپ آب خانگی را روی سازه‌های فلزی مستحکم نیز نصب می‌کنند.

این پمپ‌ها برای استفاده در مواردی مانند انتقال آب از چاه، حوض و یا مخازن آب به کار می‌روند. اهمیت مارکی که برای شما بهترین است، به نیازها و محیط کاربردی خاص شما بستگی دارد. برای تهیه بهترین پمپ آب، بهتر است مشخص کنید که نیازهای شما چیست و پس از آن براساس مشخصات فنی، عملکرد و قیمت محصولات، مارکی را انتخاب کنید که بهترین گزینه برای شما باشد.

پمپ آب

بازده پمپ، نسبت به قدرت اسب بخار خروجی از پمپ، راندمان پمپ نامیده می شود.

به دلیل اینکه پمپ آب به یکی از اساسی ترین ابزارهایی تبدیل شده است که برای انتقال آب به صورت مستقیم به مصرف کننده استفاده می شود. این مقاله به شما راهنمایی می کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از خرید پمپ آب بهره ببرید.

معمولا همه پمپ‌ها صدای زیادی تولید می‌کنند که شاید موجب آزار ساکنین شود. می‌توان برای کم شدن صدای پمپ از پوشش‌هایی استفاده کرد البته باید در تهیه هوای اطراف پمپ و الکتروموتور اختلال ایجاد نکنید. معمولا پمپ‌های بشقابی صدای کمتری نسبت به پمپ‌های جتی، تولید می‌کنند. خرید پمپ آب و منبع از مواردی است که شاید این روز ها فکر شما را به خود مشغول کرده باشد؛ از سال‌ها پیش برای دسترسی به آب، از سیستم لوله کشی استفاده شده است.

نحوه محاسبه هد و دبی در کارخانه به این صورت است که آب را با دستگاه پمپاژ کرده و میزان آب خروجی را اندازه گیری کرده و روی نمودار علامت می زنند. در محاسبه میزان هد قدرت پمپاژ تا ارتفاع درنظر گرفته شده، بررسی می گردد. با توجه به شرایط ساختمان گاهی اوقات لازم است که پمپ آب خانگی که نصب می کنید دارای مخزن انبساط باشد.

همان طور که در مطالب فوق هم اشاره شد تقسیم بندی انواع پمپ آب خانگی و انتخاب هر یک از آن ها به تعداد طبقات یک ساختمان و واحدهای موجود در آن بستگی دارد. این برند علاوه بر دوام، کیفیت و ماندگاری بالا در مقایسه با نمونه های مشابه خود، بهره وری بالاتری نیز دارد و در اندازه ها و ابعاد متنوع تری طراحی و تولید می گردد.

اگر پمپ برای چاه یا منبع آب عمیق‌تر باشد، نیاز به پمپ‌های قوی‌تر و با عملکرد بهتری دارید که ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد.

تجهیزات پرورش ماهی آکواریومی و زینتی

وقت بخیر ممنون از این مقاله ی زیبا که درباره ی عملکرد پمپ اب به خوبی توضیح داده اید .

در نتیجه این فرایند، انرژی سیال پس از خارج شدن از پمپ، افزایش پیدا می‌کند. بنابراین از انواع مختلف آن ها، برای انتقال و یا جابجایی سیال از یک نقطه به نقطه دیگر در یک سیستم لوله‌کشی و یا هیدرولیک استفاده می‌شود. توصیه می شود به منظور جلوگیری از یخ زدگی پمپ آب در فصول سرد سال این دستگاه را در محیطهای بسته قرار دهید و از گذاشتن آن در حیاط خودداری کنید.

سپس انواع آن و کارکرد مربوط به هر کدام را شرح دهیم ، اگر قصد خرید یک پمپ آب را دارید حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید . منابع تحت فشار در مقایسه با ست کنترل به لحاظ عملکرد، کارکرد متفاوتی ندارند و تنها سیستم های پیاده سازی آن ها با یک دیگر متفاوت است.

پمپ آب جتی ایمر مدل Jet750GM

الکتروپمپ مجموعه ای از الکتروموتور (عامل محرکه) و پمپ است که بخش موتور الکتریکی آن نقش تبدیل نیروی الکتریسته به نیروی مکانیکی جهت تامین انرژی لازم برای جابجایی و یا افزایش فشار در سیالات را بر عهده دارد. ۲) حتما محل نصب پمپ باید به گونه‌ای باشد که نصاب و تعمیرکار به راحتی به محل نصب دسترسی داشته باشند. زیرا یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها هنگام خرابی، دسترسی راحت تعمیرکار است. برای پمپاژ سیالاتی که سمی هستند، به نشت بندهای مکانیکی نیاز است.

همچنین نوع طراحی پروانه در این پمپ‌ها باعث شده است که در ارتفاع‌های مختلف عملکرد مناسبی داشته باشد. به طور کلی اگر نیاز به انتقال جریان آب یکنواخت هستید این پمپ‌ها می‌توانند بهترین انتخاب باشند.

در روش دوم بجای کلید اتوماتیک پمپ آب، مانومتر و رابط پنج راهی، از کلید اتوماتیک دیجیتالی پمپ آب یا همان ست کنترل استفاده می گردد که البته هر روش مزایا و معایب خودش را دارد.

1) دسته اول از پمپ‌ها که با عنوان پمپ خانگی کیفیت بالا و قیمت بالا معرفی شده است شامل برندهای اروپایی می‌شود. پمپ‌های آب خانگی سیستما ایتالیا، پمپ پنتاکس ایتالیا، پمپ آکوا استرانگ ایتالیا، پمپ سیلند ایتالیا و پمپ ابارا ژاپن.

زیرا به علت توانی که دارد می تواند آب را تا ارتفاع مشخصی منتقل کند. این نوع می تواند مایعات ، آب و غیره را تا دمای 40 درجه سانتی گراد را بپذیرد و با عبور این مایع با این دما مشکلی ندارد. این شرکت یک نماینده رسمی در کشور ایران دارد به شرکت دیزل ساز که دارای گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش است . در این شرکت پس از جنگ محصولات کشاورزس به رنگ سبز تولید می شوند .

پس هنگام انتخاب پمپ، یک پمپ که نیاز شما را برطرف کند و مصرف برق مناسبی داشته باشد را انتخاب کنید. قیمت انواع پمپ آب در سال 1402 بسیار نوسان داشته است و همچنان نیز همین وضعیت ادامه دارد. به همین دلیل برای اطلاع از قیمت پمپ آب دقیق انواع پمپ های معرفی شده، با مشاورین فروش ما در تهران تماس بگیرید. در ادامه میانگین قیمت انواع پمپ برای مصارف خانگی، صنعتی و کشاورزی را در اختیار شما قرار داده ایم.

پمپ آب

محل خرید و تأمین پمپ آب نیز می‌تواند قیمت را تحت تأثیر قرار دهد. در فروشگاه‌های مختلف و بازارهای متفاوت، قیمت‌ها ممکن است متغیر باشند. به طور کلی، برای تعیین قیمت دقیق پمپ آب خانگی برای 2 طبقه، بهتر است با فروشندگان مختلف تماس بگیرید، مشخصات دقیق خود را توضیح دهید و قیمت‌های مختلف را مقایسه کنید تا به انتخاب مناسب برسید. مرکز فروش پمپ آب و سایر تجهیزات سولار مکانیکال در خدمت شماست تا با قیمتی مقرون به صرفه و کیفتی عالی تجربه‌ای به یادماندنی در خرید پمپ داشته‌باشید.

نوعی پمپ گریز از مرکز در دو نوع افقی و عمودی و از جنس استیل که بیش از یک پروانه دارد و برای سیالاتی که خورندگی دارند استفاده می شود، پمپ آب طبقاتی نام دارد. برای داشتن انرژی لازم، چند پمپ آب با یکدیگر متصل می شوند که این سیستم بوستر پمپ نامیده می شود. هر کجا صحبت از نیاز به یک پمپ آب کشاورزی یا پمپ چاه کشاورزی است، منظور اصلی پمپ شناور است. شناور مناسب برای استفاده در چاه‎هایی است که دهانه ورودی کوچکی دارند.

می تواند نقشی حیاتی را برای تولید از لحاظ صنعتی و کشاورزی را بهبود بخشیده و تاثیر مثبتی را بر روی اقتصاد یک کشور بگذارد.

پنج راهی پمپ آب یکی از مهم ترین قطعه برای برای متصل کردن سیستم آبرسانی ساختمان می باشد. پمپ تک اسب جتی خانگی از مکانیزم ایجاد خلاء برای مکش آب استفاده می کند و باعث می شود جریان تخلیه و پمپاژ آب به آرامی و به صورت یکنواخت انجام شود. به پمپ سانتریفیوژ خانگی، پمپ گریز از مرکز نیز گفته می شود و بیشتر از آن برای تقویت فشار آب استفاده می شود.

بهتر است ابتدا به طور صحیح لوله کشی انشعاب آب را از لوله اصلی انتقال آب شهری جدا نمایید و در محلی دیگر پمپ آب را به لوله کشی ساختمان متصل نمایید.

در نتیجه شما می توانید قبل از روشن کردن پمپ، میزان توان پمپ برای انتقال سیالات را مشاهده کنید.

مورد استفاده پمپ شناور در مصارف کشاورزی جهت انتقال آب به زمین های زراعی می باشد.

اینها مواردی هستند که با همکاری پمپ آب، آن چیزی که مد نظر ما هست را انجام می دهند. در هنگام خرید بایستی علاوه بر توجه به مدل و موارد دیگر، بایستی به برخی پارامترهایی که در پمپ آب های مختلف متفاوت است نیز توجه کرد. این نوع پمپ برای دومنظور گردش آب و همزمان تسویه آب استخر استفاده میگردد.

این پمپ با 0.5 اسب بخار توان، حداکثر دبی معادل 1.9 لیتر بر دقیقه ایجاد می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این پمپ آب خانگی می‌توان موارد زیر را نام برد. از جمله این پمپ‌ها می‌توان نوع پروانه محیطی، بشقابی، جتی، دو پروانه و… را نام برد. هر یک از آنها دارای ویژگی های منحصر به خود هستند و در برگیرنده همه نیازهای افراد در موقعیت های مختلف می باشد.

رفتن به اینجا کشاورزی از مهمترین لوازم مورد نیاز برای پمپاژ آب از مخزن آب به زمین های زراعی یا محل استفاده می باشد. دلیل استفاده از اصطلاح پمپ کشاورزی؛ نیاز به استقامت بالا، استهلاک پایین، طول عمر بالا و پمپاژ حجم بالاتری آب در مدت زمان مشخص است.

شما عزیزان میتوانید جهت دریافت مشاوره رایگان خرید و انتخاب انواع پمپ آب متناسب با نیاز خود با کارشناسان ما در شرکت پویاموتور ارتباط حاصل نمایید. این پمپ ها دارای پروانه ای برنجی و باکالیتی هستند و با توان یک و نیم اسب بخار کار می کنند که از این نظر این مدل از پمپ ها در مقایسه با پمپ های یک اسب بخار دو پروانه قوی تر هستند. این پمپ های آب برای ساختمان ها پنج طبقه با ده واحد و حداکثر مساحت صد متر مناسب هستند. پمپ آب خانگی به منظور تقویت فشار و تامین آب موردنیاز خانه ها و آپارتمان ها و حتی کارخانجات استفاده می شود.

به طور کلی در ساختمان هایی که طبقات زیادی دارند و یا مساحت آنها بسیار زیاد می باشد، فشار آب کافی نیست. از این رو از پمپ اب استفاده می شود تا فشار آب در این ساختمان ها افزایش پیدا کند.

از جمله پارامترهایی که قبل از خرید باید در نظر بگیرید می‌توان به مواردی مانند تعداد طبقات ساختمان مورد نظر، تعداد واحدهای آن مجتمع، مساحت واحدها، سایز و طول لوله‌های آب، سیستم لوله کشی ساختمان مورد نظر و … اشاره کرد. پس از در نظر گرفتن تمامی این پارامترها می‌توانید یک خرید مناسب و مقرون به صرفه داشته باشید. سر خروجی و ورودی دستگاه را مشخص کرده و دور آنها نوار تفلن بپیچید و سپس شیر یکطرفه را روی نوار تفلن ببندید. پمپ و مخزن ذخیره بهتر است نزدیک بهم و در جایی صاف و تراز قرار گرفته و همچنین باید لوله کشی ساختمان بررسی شود تا در مسیر آنها انسداد و گرفتگی وجود نداشته باشد.

برای ساختمان های با طبقات بالا و متراژ زیاد استفاده از این نوع پمپ توصیح می گردد. تجهیزات دیگر هم میتوانید هم از ست کنترل استفاده کنید هم از منبع -کلید-پنج راهی-درجه . شرکت فرات به صورت تخصصی در عرصه مهندسی، محاسبات، طراحی، مونتاژ، اجرای بوستر پمپ آبرسانی و آتش نشانی، تاسیسات مکانیکی و همچنین پروژه های استخر، سونا و جکوزی فعال است.

اگر در مسافت های طولانی کار می کنید، اضافه کردن یک پمپ هد بالا یک گزینه عالی است . با این حال ، پمپ های آب فقط به بخش های ساختمانی محدود نمی شوند . آنها همچنین می توانند در مکان های مسکونی ، صنعتی یا تجاری برای اهداف زهکشی استفاده شوند .

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما
هرگونه اظهار نظر یا توصیه درباره محتوای این وب‌سایت به معنای تأیید یا توصیه ما برای استفاده از آن نیست، بلکه این محتوا به عنوان یکی از منابع ممکن برای اطلاعات مورد نظر ارائه شده است.