امکان ساخت تصاویر سه بعدی و ۳۶۰ درجه هولوگرامی از انسان‌ها فراهم شد یک پزشک

تکلنولوژی هولوگرافی و یا همان هولوگرام سه بعدی تصاویر مجازی را به در کنار ما در محیط اطراف ما به تصویر می کشند و این کار را با دستگاه های مخصوص و به روش های مختلفی انجام میدهند. به طور کلی، فن هولوگرام سه بعدی با ایجاد تصاویری واقعیت‌نمای سه بعدی، به ما امکان می‌دهد تا به طور نوآورانه‌تر و جذاب‌تری با محتوا و اطلاعات ارتباط برقرار کنیم. خیر،دستگاه نمایشگر سه بعدی نیازی به استفاده از عینک مخصوص برای تماشای جسم ندارد و بیننده می تواند با چشم غیر مسلح تصاویر را مشاهده کند. هرم هولوگرافیک سه بعدی توهم را برای بیننده ایجاد می کند و باعث می شود که تصویر یا ویدئو به نظر می رسد همانطور که در هوا باشد . این پیش بینی ها به صورت یکنواخت به کار می روند تا یک شکل کامل ایجاد کنند که یک توهم ۳D را ایجاد می‌کند. نمایشگر سه بعدی هولوگرافیک LED (نمایشگر بصری سه بعدی هولوگرافیک) یک دستگاه نمایش دهنده رسانه فانتوم هوایی است که از صفحه نمایش چرخش نوار نور LED و اصل ماندگاری چشم انسان برای تشکیل گرافیک ، انیمیشن و فیلم استفاده می کند.

دانش حرفه ای و کیفیت بالای کار ما، شرکت ما را بهترین انتخاب شما می کند. و ما به طور مداوم برای بهبود محصولات خود و بهبود کیفیت خدمات برای کمک به مشتریان بیشتر سخت تلاش می کنیم. به‌طورقطع می‌توان گفت یکی از پیشرفته‌ترین فناوری‌های دنیا، فناوری ساخت هولوگرام‌های سه بعدی است. هولوگرام‌های برنامه هولوگرام سه بعدی به صاحبان شرکت‌ها و سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که برند خود را روی محصولات ثبت کنند و از این طریق اصالت و امنیت محصول را ثابت کنند. درواقع هولوگرام‌های سه بعدی باعث می‌شوند محصولات تقلبی با منشأ شناخته‌شده و خریداران از خرید محصولات تقلبی و غیر اصلی خودداری کنند.

هولوگرام سه بعدی

برای  به تصویر درآمدن تصاویر سه بعدی ابزارها و روش هایی وجود دارند که بسیاری از آنها در کشور ما نیز در عرصه های مختلف در دسترس هستند. برای پاسخ به این چالش، xu و تیم تحقیقاتی اش هر فریم هولوگرام خود را به 288 عدد زیر هولوگرام تقسیم کردند. سپس زیر هولوگرام ها را از طریق slm نوع 24 را با سرعتی بالا در یک ردیف آرایه انباشته کردند. این تکنیک با کاشی نوری اسکن ترکیب شده است که از یک منعکس کننده اسکن برای ترکیب سیگنال از slm ها استفاده می کند.

سانتی متر هولوگرام 3 بعدی صفحه نمایش led همگام سازی صفحه دیوار بزرگ

هولوگرام پلیر ما شبیه یک پروانه یا آسیاب بادی است، برای نصب به دیوارها، ساکت بودن در حین دویدن طراحی شده است. نمایشگر هولوگرام (فن هولوگرام سه بعدی 56 سانتیمتری HF56CM) “بدون صفحه” نصب و راه اندازی ساده و مقرون به صرفه است. پس از روشن شدن سوئیچ، جادو اتفاق می افتد، به نظر می رسد تصاویر سه بعدی در هوا شناور هستند و به همان اندازه مجذوب خود می شوند. جذب جمعیت طولانی، راه حل های تبلیغاتی عالی برای مشاغل، برای تبلیغات، نمایشگاه، بار، فروشگاه، راه اندازی محصول، تبلیغ محصول و غیره.

هولوگرام سه بعدی

انواع مختلفی از ساختار و نوع تولید تصویر توسط هولوگرام وجود دارد که از جمله آن ها می توان به لیبل هولوگرامی، پروژکتور های هولوگرام ساز، هولوگرام ساخته شده توسط کامپیوتر و تلفن همراه و … اولین بار در اواسط دهه 1900 ساخته شد ، هولوگرام های اولیه به صورت نوری ثبت شدند. این امر مستلزم تقسیم یک پرتوی لیزر است ، با نیمی از پرتو برای روشن کردن موضوع و نیمی دیگر به عنوان مرجع برای فاز امواج نور استفاده می شود. تصاویر به دست آمده ساکن بودند ، بنابراین نمی توانستند حرکت را ضبط کنند. و فقط نسخه چاپی بودند و تولید و به اشتراک گذاری آنها را دشوار می کرد.

هولوگرام‌ها در تمام کارت‌های اعتباری، راهنمایی رانندگی و کارت‌های شناسایی می‌بینید. اگر آنقدرها هم پیر نباشید که گواهی‌نامهٔ شما از اعتبار ساقط شده باشد، همچنان هولوگرام را در خانهٔ خود دارید! هولوگرام‌ها را بر روی جعبه‌های سی‌دی، دی وی دی و کالاهای استاندارد می‌بینید.

نمایشگر فن هولوگرام سه بعدی 65 سانتی متری

نمایش هولوگرام سه بعدی چیست ؟ در نمایش‌های سه بعدی یک تصویر روی یک چشم و تصویری دیگر روی چشم دیگر ایجاد می‌شود، به همین دلیل افراد در این نوع نمایش از عینک‌های مخصوص استفاده می‌کنند. در هولوگرام‌های معمولی از عینک استفاده نمی‌شود و شکل گیری تصاویر به تعداد دوربین‌ها بستگی دارد. در کنفرانس‌های ویدئویی، افراد روی صندلی می‌نشینند و طرف مقابل را مشاهده می‌کنند و افرادی که پشت سر می‌نشینند، پشت مردم را تماشا می‌کنند. این ابزار سه بعدی همانطور که اسم آن گویاست ، توسط فناوری جدید و ترکیب آن با تکنیک هایی، تصاویرمختلف را بصورت سه بعدی درآورده و بصورت معلق و قابل دیده شدن از همه جهات به نمایش در می آورد.

  • موارد ذکر شده در فوق به دلیل آن که از نظر های امنیتی اهمیت فراوانی دارند و نباید در آن ها جعل رخ دهد.
  • شما تنها به پلاستیک جلویی آن نیاز دارید زیرا این قسمت منبع اصلی شما برای ایجاد پروژکتور خواهد بود.
  • این فن ها یک بخش چرخنده ی با وزنی بسیار سبک دارند که مانند پنکه های خنک کننده با سرعت زیاد می چرخد.
  • تکلنولوژی هولوگرافی و یا همان هولوگرام سه بعدی تصاویر مجازی را به در کنار ما در محیط اطراف ما به تصویر می کشند و این کار را با دستگاه های مخصوص و به روش های مختلفی انجام میدهند.
  • شما اکنون با کاربردهای گسترده این هولوگرام آشنا شده اید و می توانید بر اساس نیاز و نوع محصول خود از آن استفاده کرده و اصالت کالای خود را حفظ کنید‌.

به عنوان مثال در اسناد رسمی و واحد پول ملی، برای جلوگیری از جعل و کلاهبرداری، چاپ هولوگرام به کمک دولت ها آمد و با استفاده از آن در این کالاها، امکان جعل و کپی برداری از آن به حداقل رسید. در حال حاضر شرکت های بسیار زیادی از برند های بسیار بزرگ گرفته تا حتی تولید کننده های خرد، به استفاده از لیبل هولوگرام برای جلوگیری از جعل کالا روی آوردند. استفاده از این تکنولوژی حتی برای دولت ها نیز اهمیت پیدا کرده است و هر روز خبر هایی مبنی بر لزوم استفاده از هولوگرام مهر دار روی فاکتور ها، اسناد مهم، گواهینامه ها و … برای ثبت اطلاعات مربوط به عمق منظره منبع نور مورد استفاده، باید از نوع تک‌ فرکانسی باشد؛ یعنی تک‌رنگ باشد. بااین‌حال، هولوگرام‌های سه بعدی دیگر تخیلی نیستند، بلکه واقعیت ملموس هستند.

پانل های سقفی فیبر نوری

شما قرار است قالب خود را از گوشه های حاصل از این شکل دوبعدی ایجاد کنید و برای صفحه نمایش هولوگرام خود مورد استفاده قرار دهید. پیش از نبرد، استفاده از نقشه های هولوگرافی سه بعدی از فضاهای میدان جنگ میتواند استراتژی نظامی را بهینه تر کند. همچنین با استفاده از فضای ذخیره سازی هولوگرافیک، میتوان اطلاعات امن نظامی را ذخیره و به سرعت استفاده کرد. این تکنولوژی موج جدیدی در نحوه دید ایجاد می کند و تاثیرات شگرفی روی تمام زمینه های زندگی مثل تجارت، آموزش، علم و هنر و مراقبت و سلامتی دارد.

این مراقبت‌های اولیه شبیه زمانی است که می‌خواهید با دوربینی که در دست دارید عکس بگیرید. وقت می‌خواهید شاتر را بزنید اگر بر اثر تنفس یا حرکت دست یا باد کمی دوربین حرکت داشته باشد، عکس کدر و در حال ارتعاش افتاده و عکس خراب می‌شود. در هولوگرام باید بیش‌تر مراقب این نوع شرایط باشید زیرا با تصویری سرو کار دارید که میکروسکپی است. بنابراین ، در حالی که عکسی از “نیلوفرهای آبی” مونه می تواند کام رنگی نقاشی ها را برجسته کند ، یک هولوگرام می تواند اثر را زنده کند و باعث ایجاد بافت سه بعدی منحصر به فرد هر برس شود. اما با وجود واقع گرایی ، هولوگرام ها یک چالش برای ساخت و به اشتراک گذاری هستند. در دهه ۱۹۸۰، لیبل هولوگرام سه بعدی برای امنیت سند و اوراق قانونی، به خصوص در بخش هواپیمایی، استفاده شد.

نمایش این تصاویر در ابعاد و شکل واقعی باورپذیر بسیار سخت است چون این تصویر باید روی سطحی نمایش داده شود و نمی‌تواند در هوا معلق باشد و فقط یک لایه نازک یک بعدی از انسان دیده شود. وقتی شکم یک موج بر حداقل وضعیت موج دوم تطبیق می‌کند، چگالی کاهش می‌یابد. تداخل سازنده وقتی رخ می‌دهد که هر دو موج به‌طور هم‌فاز نسبت به هم به یک نقطه برسند. هر چند هر دو این فیزیک امواج که با یکدیگر برخورد می‌کنند با گذشت زمان تغییر می‌کنند. اما دامنه‌های به دست آمده در صفحه تمام‌نگاری با زمان تغییر نمی‌کنند این مسئله به این معناست که الگوی امواج ساکن به وجود می‌آید؛ و همین فیزیک امواج ساکن هستند، که در فیلم عکاسی ثبت می‌شوند. علاوه بر این الگوی ثبت شده شامل اطلاعات دامنه و فاز باریکه تابشی است.

هولوگرام‌ها می‌توانند واقعیت مجازی را بسیار فراگیرتر از چیزی که در حال حاضر هست، کنند. این تکنولوژی به پزشکان در تشخیص و درمان بیماری ها می تواند کمک کند، در زمینه سرگرمی و تفریح کارآمد است و حتی اگر برای عموم توسعه داده شود، می تواند دنیای اطراف ما را دستخوش تغییرات کند. شبیه ساز سه بعدی یا هولوگرام سه بعدی (hologram) وسیله ای جالب و سرگرم کننده علمی و آموزشی جهت سه بعدی کردن تصاویر وفیلم های شما می باشد، با استفاده از … با توجه به نیاز سیستم «TeleHuman 2» به اتصالات اینترنت پرسرعت؛ احتمال می‌رود این فناوری ابتدا در تله‌کنفرانس‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. پهنای‌باندی که دو دستگاه سه بعدی «telehumans» نیاز دارند نزدیک به ۶ برابر پهنای‌باندی است که تماس‌های ویدیویی دو بعدی مصرف می‌کنند.

برچسب هولوگرام گارانتی از بیشترین موارد استفاده این نوع لیبل ها می باشد. در صورتی که لیبل هولوگرام را از محلی که چسبیده جدا نمایید یا بصورت اثر گذار یا بصورت تخریب یا بصورت لایه شونده ظاهر می‌شود. این نوع لیبل‌ها که برای امور گواهی‌نامه و یا همان سرتیفیکیت غالبا مورد استفاده قرار می‌گیرند لیبل‌هایی هستند با جنس کاغذی با رنگ طلایی مات و چسبندگی معمولی که با مهر‌های برجسته طرح بر روی آنها ایجاد می‌شود.

حال با گوشی پدر یا مادر خود یک ویدیو را پلی کنید و هلوگرام سه بعدی را روی گوشی قرار دهید، می بیند که شکل ها بصورت 3 بعدی در هرم شما به نمایش در میاید.به همین راحتی شما یک هولوگرام یا یک نمایشگر سه بعدی برای خود درست کردید. در حالیکه فیلم در حال نمایش است، هولوگرام ساخته شده را بر روی گوشی هوشمند خود قرار دهید. اگر فیلم شما در حال نمایش باشد، باید شکل سه بعدی آن را بتوانید ببینید. دانشمندان چینی و استرالیایی نمونه ماده ی جدیدی را کشف کرده اند که در لیست باریک ترین هولوگرام های جهان قرار دارد.

همچنین در دهه ۱۹۹۰، این تکنولوژی برای بسته‌بندی محصولات غذایی و شرکت‌های الکترونیکی نیز استفاده شد. وسایلی همچون انواع ساعت ها از برند‌های مطرح، جواهرات، لپ تاپ و کامپیوتر، قطعه‌های سخت افزاری و نرم افزاری، پوشاک و … نیاز به هولوگرام دارند. از دید امنیتی نیز مواردی همچون کارت‌های اعتباری، کار‌های شناسایی، پاسپورت، بلیط‌های هواپیما، اسناد دولتی، پول و … نیز نیاز به هولوگرام سه بعدی دارند. موارد ذکر شده در فوق به دلیل آن که از نظر های امنیتی اهمیت فراوانی دارند و نباید در آن ها جعل رخ دهد. هولوگرام 3 بعدی یکی از هولوگرام های با امینت بالا در طراحی و اجرای آن می باشد. این مدل هولوگرام بیشترین طیف جابجایی رنگ و طرح را در انواع تولید هولوگرام دارد.

در نتیجه، طرح ریزی هولوگرام سه بعدی بر روی ساختمان پدیده ای است که دارای مزایای متعددی است. فرصتی برای خلاقیت هنری فراهم می کند، مخاطبان را سرگرم و مجذوب خود می کند و هدف بزرگ تری را در تبلیغات، بازاریابی و شناخت برند ارائه می کند. تکلنولوژی هولوگرافی و یا همان هولوگرام سه بعدی تصاویر مجازی را در کنار ما و در محیط اطراف ما به تصویر می کشند و این کار را با دستگاه های مخصوص و به روش های مختلفی انجام میدهند. نور به شی مورد نظر برخورد کرده و دیگری صفحه فیلمی که هولوگرام بر روی آن تشکیل می شود را روشن می نماید. وقتی پرتو شیئی پس از بازتاب از روی شیء با پرتو مرجع بر روی صفحه فیلم برخورد می نماید، یک الگوی تداخلی شبیه برخورد امواج حوضچه رخ می دهد. این الگوی تداخلی میکروسکوپی از مناطق روشن و تاریک تشکیل شده است که وقتی مجدداً به طور مناسبی نوردهی شوند، تصویری سه بعدی از شیء را در موقعیت اصلی آن “بازسازی” خواهد نمود.

هولوگرام سه بعدی

دورانی که مردم می‌توانند با یک نسخه مجازی از خودشان در جلسات، کنفرانس‌ها و مراسم‌هایی آن سوی دنیا شرکت کنند. شبکه تنسور با یادگیری از هر جفت تصویر ، پارامترهای محاسبات خود را تغییر داده و به طور پی در پی توانایی خود را در ایجاد هولوگرام افزایش می دهد. شبکه کاملاً بهینه شده سرعت سفارشات را با سرعت بیشتری از محاسبات مبتنی بر فیزیک انجام می دهد. 2.4 تیغه اندازه بزرگ تصویر 3D چشمگیر تر، نمایش بزرگتر برای پاسخگویی به نیازهای صفحه نمایش تک مشتری. بالاترین وضوح، جلوه های 3D کامل.نمایشگر 1080P صفحه نمایش فول اچ دی و بهبود تجربه بصری به روشی همه جانبه. هولوگرام دو بعدی ارزان تر هستند که سفارش چاپ هولوگرام در تیراژهای 1000 و 2000 عدد به بالا تا 5 هزار عدد تولید می شوند و این نوع از هولوگرام ها از نوع هولوگرام ارزان قیمت یا همان هولوگرام عمومی می باشند.

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما